pátek 14. prosince 2012

Eva Chupíková .:. Moje rodinné album

Letošní Vánoce jsou každý den blíž a blíž a my se ještě na poslední chvíli rozhlížíme kolem sebe, čím doplnit knihovničku milého Huga.
Sedím před monitorem a hledám, co by nám doma udělalo radost.
Samozřejmě, že na něco narazím, protože najít v dnešní době zajímavou knihu není vůbec problém.
A protože jsem narazil i na pěkné fotky, nedá mi to a podělím se s vámi.

Text a fotky jsou převzaty z Fléru od uživatele Památky pro děti

Eva Chupíková - Moje rodinné album (nakladatelství Mladá fronta) 


"Moje rodinné album je kniha určená všem dětem, které rády vystřihují, nalepují a vytváří si vlastní deníčky a zápisky.
Je určena rodinám, které rády tráví společné chvíle, mají spoustu zážitků, příležitostí k setkávání
a hromady fotografií.
Kniha dětem zprostředkovává poznání rodinných vazeb a vztahů, nabádá k pochopení rodinného zázemí a vlastního místa v kruhu nejbližších.
Jednotlivé kapitoly jsou věnovány rodičům, sourozencům, prarodičům a domovu.
Obsahuje grafický list k sestavení vlastního rodokmenu, výtvarné inspirace pro čas strávený s prarodiči, graf stáří, volné listy pro rodinné fotografie a papírový pokojíček k vystřižení.

Moje rodinné album je vzpomínkou, ispirací i zábavou pro celou rodinu."









1 komentář:

Zrzunka řekl(a)...

to je pěkné :)