pondělí 14. listopadu 2011

Trampoty kocoura Silvestra

"Tygr nebo kocour jsem? Vysvětlím to jasně všem. Ve dne v ZOO  s tygry jídám, v noci jako kocour hlídám." 


príbehy tohto trošku rozmaznaného kocúrika s miernou poruchou identity máme doma veľmi radi. kocúrik Silvester má vskutku pozoruhodný curicullum vitae. jeho život v skratke:  prechádza roznymi obdobiami kedy chce byť zebra, jeleň, potom ho pre istotu obviní z krádeže nejaký papagáj, až si z neho nakoniec tygri v zoo urobia bábatko. story trošku podivné. ale zábavné.














a vobec, knižky s tzv. "dvojhlasným čítaním" sú u nás veľký šláger. ja čítam, Nini ukazuje a keď vie, tak i povie čo na obrázku vidí. je to zábavnejšie ako frontálne čítaný plynulý text. ale mne sa i tak najviac páčia ilustrácie Andrey Tachezy. tie veselé hopsavé farebné obrázky. priznám sa, túto knihu /ako mnoho iných/ som kúpila tak trochu aj pre seba :-) okrem textov, ktoré opisujú jednotlivé trampoty a výlety kocúrika na vás na stránkach bafnú aj roztomilé rýmovačky s čiernymi bublinkami, kde možete nalepovať NÁLEPKY. lebo nálepky sú naj! Nini by za ne vymenila aj dudlík :-) v knižke nájdete aj rozne doplňovačky, hádanky pre už vačšie deti. myslím, že ideálna knižka na cesty vlakom alebo tam, kde sa musí veľa veľa sedieť.

howgh! :-)

Názov: Trampoty kocoura Silvestra
Text: Zuzana Pospíšilová
Ilustrácie: Andrea Tachezy
Počet strán: 85
Vydalo: Nakladatelství Axioma Praha, 2010
Cena: 203,-Kč

...možete zakúpiť napríklad tu.

3 komentáře:

Maaristaan řekl(a)...

To je náhoda, o víkendu jsem na Aukru sehnal knížku, kterou Andrea také ilustrovala. O Ježíškovi: http://www.kosmas.cz/knihy/157284/jezisek/
Až dojde, tak podám report ;-)

Unknown řekl(a)...

ajaj, díky za tip, knižka o ježiškovi poputuje k nám asi tiež pod stromček :-) bože, je toľko nádherných kníh, kde to máme doma skladovať??? :-)

Andrea Tachezy řekl(a)...

Já jsem hrozně ráda, že se knihy s mými ilustracemi líbí, mám velkou radost!